Lajuu / Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są metody i koszty dostawy?

Zamówienia wysyłamy :

  • Kurier DPD (płatność przelewem lub PayU) – czas dostawy: 2-3 dni robocze, koszt dostawy : 13,00 zł
  • Paczkomat InPost – czas dostawy: 2-3 dni robocze, koszt dostawy: 13,00 zł
  • Kurier InPost – czas dostawy: 2-3 dni robocze, koszt dostawy: 13,00 zł
  • Kurier InPost Pobranie – czas dostawy: 2-3 dni robocze, koszt dostawy: 17,00 zł

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia możliwa jego modyfikacja, w tym zmiana adresu oraz formy dostawy. W celu wprowadzenia zmian prosimy o możliwie najszybszy kontakt pod adresem biuro@lajuu.pl

Czy zawsze ponoszę koszt dostawy?

Gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość min. 200 zł wyślemy je do Ciebie za darmo.

Czy wysyłacie zamówienie za granicę? 

Obecnie zamówienia składane w naszym sklepie są wysyłane tylko na terenie Polski, natomiast pracujemy nad rozszerzeniem naszej oferty z dostawą do innych państw.

Otrzymałam/łem uszkodzona paczkę, co mam zrobić?

Jeżeli zauważysz, że paczka nosi ślady uszkodzenia bądź ingerencji osób trzecich, spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny, a w przypadku przesyłek doręczanych do paczkomatu, należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.

Jeżeli stwierdzisz uszkodzenia przesyłki później niż przy jej odbiorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres biuro@lajuu.pl, dołączając numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzeń. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić te sytuację.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Sklep www.lajuu.pl obsługuje płatności poprzez:

  • Szybkie przelewy Tpay
  • Przelewy na konto


DANE DO PRZELEWU NA KONTO:

LAJUU S.A., ul. Konstantynowska 34, 94-303 Łódź
mBank
nr konta: 16 1140 1108 0000 3863 0900 1001

UWAGA: przy przelewie na konto należy w tytule przelewu podać numer zamówienia.

Pamiętaj, że na opłacenie zamówienia masz tylko 2 dni, inaczej jest automatycznie anulowane. 

Co mam zrobić jeżeli płatność została odrzucona?

Jeżeli płatność została odrzucona, możesz spróbować ponowić opłatę, przechodząc przez link umieszczony w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia.
W przypadku problemów z płatnością możesz również

Jak mogę otrzymać fakturę?

Faktura jest wysyłana w formie elektronicznej na adres e-mail, na który zostało złożone zamówienie, po jego skompletowaniu.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, można anulować zamówienie. Jeśli już zapłaciłeś, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami na adres mailowy: biuro@lajuu.pl.

Czy mogę zwrócić zakupione kosmetyki?

Klient, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

KW razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego towaru przed upływem 14 dni na adres: LAJUU S.A., ul. Konstantynowska 34, pokój: 307, 94-303 Łódź. Koszty zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

Czy mogę wymienić kosmetyk na inny?

Tak, możemy wymienić kosmetyk na inny, pamiętając, że ten wymieniany nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być zapakowany w oryginalne, nie uszkodzone opakowanie.

Otrzymałam/łem kupon, jak mogę z niego skorzystać?

Jeżeli chcesz skorzystać z otrzymanego kuponu:
1. Dodaj produkty do koszyka
2. Dodaj kod rabatowy. Wprowadź swój kod i kliknij Aktywuj.
3. Przyznany rabat naliczy się automatycznie.

Wprowadzony kupon nie działa, co mam zrobić? 

 Jeżeli otrzymany kupon nie działa, spróbuj go skopiować, nie przepisywać, aby zminimalizować możliwość pomyłki cyfr i liczb. Jeżeli pomimo tego nadal nie działa, prosimy o kontakt biuro@lajuu.pl.

Warunki użytkowania kodów rabatowych
– Użytkownik może zastosować kod rabatowy wyłącznie raz.
– Kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
– Minimalna wartość zamówienia nie może być niższa lub równa niż wartość kodu rabatowego.
– W przypadku, gdy wartość nabywanych towarów przewyższy aktualną wartość kodu, Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty różnicy ceny wybraną metodą płatności dostępną w sklepie www.lajuu.pl
– Kupon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne.
– Wszelkie informacje dotyczące kodów rabatowych można uzyskać poprzez formularz kontaktowy oraz pisząc wiadomość na biuro@lajuu.pl.

Jak mogę się zalogować do konta? 

Kliknij na przycisk Moje konto i podaj dane, które zostały użyte przy rejestracji. Po kliknięciu Zaloguj się będziesz mieć dostęp do swojego konta.

Chcę usunąć konto, jak mam to zrobić?

Jeżeli nie chcesz mieć konta w naszym sklepie, wystarczy, że prześlesz nam taką dyspozycję wiadomością e-mail na biuro@lajuu.pl.

Chcę zapisać się do otrzymywania oferty newsletter, jak mam to zrobić?

Jeżeli chcesz być informowany o najnowszych produkcjach i promocjach wystarczy, że dodasz swój adres e-mail do naszego newslettera. Sekcję do zapisania się znajdziesz na dole naszej strony. 

Nie chcę już otrzymywać newslettera, co mam zrobić?

Jeżeli nie chcesz otrzymywać już naszych wiadomości wyślij nam taką dyspozycję poprzez wiadomość e-mail na adres  biuro@lajuu.pl. Wypisać się z newslettera możesz również przez link znajdujący się na dole wiadomości.

Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

Możesz się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@lajuu.pl.